Persbericht: The power of music
Crossmex creëert en produceert onderscheidende muziekproducties voor Corporate Communicatie
Muziekuitgeverij en rechtenexploitant Crossmex van media ondernemer René Stokvis breidt het dienstenpakket uit met Branded Music. Crossmex bedenkt en produceert onderscheidende muzikale producties voor het creëren van merkgevoel en klantenbinding.
Muziek is een krachtig instrument om bij iedereen emoties en blijvende herinneringen op te roepen. Het is daarmee een interessant middel voor bedrijven om in te zetten voor het creëren van merkgevoel en klantenbinding. Crossmex creëert en produceert daartoe onderscheidende muziekprojecten. Bijvoorbeeld voor de lancering van een nieuw product, een speciale nieuwjaarsbijeenkomst of als instrument bij teambuilding voor medewerkers of relaties van opdrachtgevers. Crossmex vertaalt de vraag in creatieve oplossingen waarin muziek de hoofdrol speelt. Van company tune tot intiem klassiek kamerconcert, van verrassende muzikale guerrilla actie tot unieke cd-dvd of music stream.
“Muziek is een krachtig instrument om de band met medewerkers, klanten en relaties te versterken”, zegt René Stokvis, media ondernemer en algemeen directeur van Crossmex over het nieuwe aanbod. “Door onze jarenlange ervaring weten we hoe we met muziek doelgroepen kunnen bereiken. Want daar draait het om bij Crossmex: het creëren van een bijzondere muzikale productie om emoties en blijvende herinneringen op te roepen.”
Branded Music is nieuw in het portfolio van Crossmex. Het bedrijf is al sinds 2002 de muziekuitgever voor diverse televisieproducenten en omroepen zoals de NPO, KRO-NCRV, VPRO, NTR, Omroep Max, de EO, PowNed en Stokvis & Stokvis Content. René Stokvis heeft tevens jarenlange ervaring als tv-producent en organisator van corporate events.
Meer informatie: Dagmar Ypenberg, manager marketing
telefoon: 06 5205 8616, mail: dagmar.ypenberg@crossmex.nl